Beställning

Jag är en tjej som är 18 år och har ett smyckesföretag som heter JassiCollections.

Mitt företag JassiCollections startades för 2 år sedan och har under dessa två år utvecklats. Ni kan boka mig till ett smyckesparty hemma hos er där ni bjuder in era vänner och jag kommer och berättar om min smyckes collection och säljer smycken.

För bokning mejla:
jaaaasmine@hotmail.com
eller ring:
0703-399759


Ni kan även beställa smycken här på hemsidan, då går det till så att ni skickar ett mejl med eran beställning till:
jaaaasmine@hotmail.com

I eran beställning skriver ni hur många smycken du vill beställa och även vilka/vilket smycke du vill beställa.

Exemepel på en beställning:
Jag vill beställa:
2 st vita läderhalsband med ring
1 st armband, berlocker.
En liten kostnad för frak tillkommer även.

onsdag 30 juni 2010

Smyckesring med hjärtan och kedja 120:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar